حرف های یک رهگذر

فقط خواهم نوشت ...................

حرف های یک رهگذر

فقط خواهم نوشت ...................

رییس جمهور در جمع استانداران کشور

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ | یاشار کافی مولا | ۰ نظر

رئیس جمهور اظهارداشت: ما بدون استثنا تقریبا به تمام اهداف اصلی خود در مذاکرات دست یافتیم. ما می‌خواستیم همه قطعنامه‌هایی که علیه ملت ایران در شورای امنیت تصویب شده لغو شود نه تعلیق و نه تعویق شود بلکه تمامی قطعنامه‌ها علیه ایران لغو شود.

مدیر وبلاگ : ای کاش جناب آقای رییس جمهور می فرمودند که فقط تحریم هایی که در زمینه هسته ای اعمال شده اند لغو یا تعلیق خواهند شد .

در ثانی اهداف رییس جمهور و یا نظام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وی ادامه داد: این ادعا ادعای بزرگی بود و حدود یک سال و نیم قبل در سخنرانی‌ها مطرح شد و من به تیم مذاکره گفتم که لغو قطعنامه‌ها اولین خط قرمز من در بحث مذاکرات هسته‌ای است و باید همه قطعنامه‌ها علیه ایران لغو شود و خط قرمز دوم تحریم‌ها است و همه تحریم‌ها باید برداشته شود.

مدیر وبلاگ : جناب آقای رییس جمهور محترم خطوط قرمز شما آیا همان خطوط قرمز امام خامنه ای مد ظله العالی هستند یا خیر ؟

رئیس جمهور اظهار داشت: سایر موضوعات می‌شد با فراز و نشیب پذیرفت حالا سانتریفیوژ 5 هزار تا است یا 6 هزار تا یا 6 هزار و 40 تا اینها چیزهای مهمی نیست در یک مسئله ملی و بین‌المللی ما باید به اهداف بلند و اصلی که سرنوشت ملت با آنها گره خورده را حل و فصل کنیم.

مدیر وبلاگ :

جناب رییس جمهور به نظر شما تقدیم چهار شهید هسته ای که نشان از ایستادگی و مقاومت ملی در مقابل ابرقدرت ها و شیطان بزرگ می باشد سرنوشتی است که دانشمندان ولایی این مرز بو بوم آن را رقم زده اند و پیشرفت صنعت هسته جزء به جزء آن دارای اهمیت و نشان از تلاش و رنج و زحمات شبانه روزی آن شهدای عزیز و رهروانشان می باشد که شما الان خطاب به انها می گویید : حالا سانتریفیوژ 5 هزار تا است یا 6 هزار تا یا 6 هزار و 40 تا اینها چیزهای مهمی نیست

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: این نعمت مال فرد، دولت، حزب و جناح نیست، بلکه این نعمت از جانب خداست و از آن مردم است، چرا قدردانی نشود و چرا کم جلوه دهیم و تنها کم‌فروشی که حرام نیست، بلکه کم جلوه دادن نعمت هم حرام است و باید درست بگوییم. این کار عظیم و بزرگی که انجام گرفته است، بهره از این فضا به عهده شما، ملت و همه است و فضا امروز باز شده است.

مدیر وبلاگ :

قدردانی این نعمت با فضاسازی مناسب و منطقی باید صورت گیرد و ان هم برابر نظر مقام معظم رهبری باید فضاسازی و تبلیغات ان صورت بگیرد طوری نشود که ایستادگی مردم و مقاومت مردم در برابر این همه ظلم نادیده گرفته شود چرا که هزینه های زیادی برای این مساله پرداخت شده است .

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین مشاهده کردند که در فارس شلوغ است و کسی نمی‌تواند اداره کند و سیاستمدار پخته‌ای را و برخی مواقعی تا حدی قابل قبول بود زیادبن ابی را استاندار فارس کرد که وی پدر عبیدالله‌بن زیاد بود، اما الان دولت یک همچنین فردی را قرار دهد، چه می‌شود؟ حالا آن امیرالمؤمنین با آن عظمت، بضاعت و مقام و سیاست است ما کجا و او کجا؟ ما باید خاک پایش را توتیای چشم کنیم.

مدیر وبلاگ :

بله جناب آقای روحانی شما بدتر از زیاد بن ابی ها را گذاشتید یک گوشه چشمی به وزارت خانه ها بکنیم برخی کسانی را به راحتی می توانیم مشاهده کنیم که متمایلین فتنه 88 بودن و یا در اجراییات آن نقش داشتند و خیلی وقت ها صریحا خط شان را با فتنه متمایز و مشخص نکردند  بله انها از زیاد بن ابی خیلی خطرناک ترند و از طرف دیگر به قولی شما جایگاهتان جایگاه حاکمیت معصوم نیست

رئیس‌جمهور افزود:‌ مجلس خانه ملت است نه خانه یک جناح و اگر قرار است یک جناح باشد و یک جناح نباشد، انتخابات نمی‌خواهد همه آنها به مجلس بروند.

مدیر وبلاگ : مجلس شوری اسلامی باید هم تراز با انقلاب اسلامی باشد و نمایندگانش باید متعهد انقلابی شجاع باشند نه مانند مجلس ششم .............

روحانی گفت: قانون اساسی کشور ما اداره کشور را به سمت حزب نبرده است، باید بر روی آن فکر شود و دموکراسی بدون حزب نمی‌تواند موفق باشد.

مدیر وبلاگ : یعنی تا حالا با عدم وجود حزب دموکراسی در کشور رعایت نشده است ؟؟

 روحانی با بیان اینکه تلاش دولت اجرای قانون اساسی است و قانون موضوعه است، خاطرنشان کرد: من از همه استانداران، فرمانداران و همه مسئولین انتخابات، وزیر کشور می‌خواهم که بدانند انتخابات یک آزمایش الهی است و باید با بی‌طرفی و عدم مداخله، اجرای مرّ قانون، امنیت کامل و رقابت سالم و همانطوری که رهبری فرمودند یک انتخابات پرشور و با نشاط با صف‌های طولانی مردم در پای صندوق‌های رأی باشد.

مدیر وبلاگ : ان شاء الله ما هم دعا می کنیم که موضوع با بی طرفی و عدم مداخله دولت به پایان برسد .










  • یاشار کافی مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی