حرف های یک رهگذر

فقط خواهم نوشت ...................

حرف های یک رهگذر

فقط خواهم نوشت ...................

فرمانده بخش اول

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ | یاشار کافی مولا | ۱ نظر

به نام خداوند خرد آفرین            خرد آفرین را هزار آفرین

با صلوات بر محمد و آل محمد ؛

شهیدان زنده اند الله اکبر

داشتم وبلاگ بیدمشک عزیز رو چک و مرور می کردم که به پست سردار رشید اسلام شهید ورمزیار رسیدم

نمی دونم چطور شد لفظ فرمانده و خصوصیات سردار ورمزیار دلم رو هوایی نوشتن مطالبی در خصوص فرماندهان دهه 90 کرد

چک و چونه های مختلف با خودم رفتم و کلنجار

تا اینکه تصمیم گرفتم بنویسم

و دل به دریا بزنم

وقتی در مورد شهدای هشت سال دفاع مقدس می شنوم و یا مطالعه می کنم سریعا ذهنم به فرماندهان و سرداران حال حاظر خطور می کند .

به عشق سرداران رشید و شهید سال های جنگ و دهه 60 سریع پا به حضور ملاقات با ایشان می گذارم و بلافاصله متوجه فیلترهای مختلف دیدار با فرماندهان را شاهد می شوم .

با درهای بسته سردارانم مواجه می شوم .

با محافظان و اجودان ها و رؤسای دفاترشان مواجه می شوند

با دفاتر ارتباط مردمی اشان روبرو می شوم که حاصلش هیچ هست هیچ .

با خودم می گویم اگر بایرامعلی ورمزیاری سردار بود و لفظ فرمانده گردان را بر شانه هایش حمل می کرد و دارای آن خصوصیاتی است که ثبت و ضبط شده است

لاان سرداران ما چه کسانی هستند و این لفظ اعتباری صرف هست .

تا سال ها و سال ها فکر می کردم درجه سرداری اعطائی است ...

ولی چه فکر می کردم این درجه هم اکتسابی است مثل اکتساب مدرک تحصیلی ..........

خدایا چه قدر از فرماندهان و لفظ فرمانده دور افتاده ام .

خدایا فرمانده ای شهیدان بایرامعلی ورمزیار ، صابر باقری ، نادر علیزاده ، ناصر علیزاده ، علی حمداللهی ، مهدی امینی ، حمید و مهدی باکری ، جانعلی و اسماعیل و امامعلی فاضل ، سعید قهاری سعید ، احمد کاظمی ، دربندی آرزو می کنم .

  • یاشار کافی مولا

نظرات  (۱)

نوشتی  ...سعید قهاری سعید ، احمد کاظمی و... اینها هم آجودان و محافظ داشتند . اینکه فقط انتقاد کنی بدون علم و آگاهی هنر نیست.
زمان و شرایط و جو حاکم و آستانۀ تحمل جامعه و مکر ضدانقلاب و ... فرق کرده و باید با واقعیات زندگی کرد. الآن خوب شده که شهید صیاد شیرازی را ترور کردند؟ چرا باید احمدی روشن ها را از دست می دادیم؟ آیا گذاشتن محافظ و آجودان کم هزینه تر برای جامعۀ اسلامی نو پای ج ا ایران نبود؟ باید بی مورد (در این زمانه) نفرات تأثیرگزار را از دست بدهیم تا تعداد شهدایی را که هر کدام سرمایه ایی برای انقالاب هستند را افزایش دهیم؟و ...
پس برادر بزرگوار منطقی فکر کن و واقعیت ها را قبول کن نه شعاری!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی