حرف های یک رهگذر

فقط خواهم نوشت ...................

حرف های یک رهگذر

فقط خواهم نوشت ...................

فرمانده بخش دوم

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ب.ظ | یاشار کافی مولا | ۰ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

هر چند روز یک بار با متربیان حلقه صالحین شهید علی حمدالهی دست و پنجه نرم می کنم و هر از گاهی سوال و جواب هایی با محوریت طرفینی صورت می گیرد . امروز سوالی از من یکی از اعضاء حلقه صالحین کردند که تقریبا شد سرآغاز " بخش دوم فرمانده " که در زیر به آن می پردازم :

سوال : ببخشید من چطور می تونم استخدام مجموعه بسیج و یا سپاه بشم ؟

جواب : شما با توجه به علاقه خودتان و تحقیق کامل از وضعیت شغلی در بسیج و ارزیابی و تعیین اهدافتان می توانید در همین حلقه های صالحین و از طریق درخواست به فرمانده محترم پایگاهتان با شرایط استخدامی بسیج و سپاه آشنا شده و در آن جذب و استخدام شوید .

سوال : اوووه ، چه قدر طولانی شد . منظورتان از اهداف ، چیه ؟ منظورتان از ارزیابی میدانی چیه ؟ منظورتان از وضعیت شغلی چیه ؟ منظورتان از درخواست به فرمانده پایگاه چیه ؟ من که کاملا گیج شدم ؟

جواب : بله خیلی مهمه ، نباید چشم بسته به یک مجموعه ای وارد شد که از آن هیچ اطلاعاتی در دست ندارید و پس از ورود به مجموعه با هزاران مشکل بخصوص روحی و روانی مواجه می شوید و هزار مشکل دیگر به بار می یاد و نه راه پیش هست و نه راه برگشت .

بله که باید اهدافتان مشخص بشود ؟

چرا می خواهید به سازمان بسیج وارد بشید ؟ چه اهدافی را دنبال می کنید ؟ می خواهید به کجا برسید و با چه کارهایی ؟

آیا هدفتان صرف استخدام شدن و صاحب شغل شدن و حقوق بگیر شدن هست ؟ یا نه عوامل و دلایل دیگری هم هست ؟ به هر حال اگر صرف حقوق بگیر شدن و بیکار نماندن در کوچه و بازار هست سخت در اشتباهید !!!! و راهی را که می خواهید انتخاب کنید اشتباه صد در صد هستش .

سوال : چرا آخه ؟؟

ادامه دارد

  • یاشار کافی مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی